ТзOВ "Кoвaтeхбуд"

Зaкapпaтcькa oбл., Ужгoрoдcький рaйoн,
с. Xoлмoк, вул. Cвoбoди 69A,

ПOCЛУГИ CПEЦТEXHIКИ - ЗEМЛЯНI РOБOTИ

  • Бульдозер Caterpillar D6T
  • Екскаватор  Caterpillar
  • ТРАЛ
  • Бульдозер Caterpillar D6T2
  • Man
  • Каток
  • Бульдозер Caterpillar D6T2
  • Екскаватор  Caterpillar2
  • ЧТЗ бульдозер
  • Бульдозер Caterpillar D6T2
  • бульдозер татра catt

Пpoклaдкa, бyдiвництвo, acфaльтyвaння тa рeмoнт дopiг, плoщaдoк в Зaкaрпaтті

Дороги бувають різні, але кожна веде до якоїсь мети. Якою буде ця дорога, залежить тільки від вас, а наші спеціалісти та надійна спецтехніка допоможуть вам побудувати дорогу мрії.

 

Прокладка будь-якої дороги є серйозним втручанням в ландшафт, тому має проводитися відповідно до державних норм і в декілька етапів: від розробки траси дороги до погодження проекту з державними відомствами. Першим етапом прокладання і будівництва дороги є, звичайно, проектування, яке включає не тільки вибір земельної ділянки і траси, а й облаштування навколишньої території із можливим збереженням рослинності та насадженням нових дерев та чагарників. Також перед початком робіт варто провести геологічну розвідку, яка не тільки уточнить специфіку робочої зони, а й може виявити небезпечні для будівництва природні явища.

 

Будівництво дороги, як і всяке будівництво, є технічно складним процесом, тому дуже важливо, щоб ним займалися досвідчені люди, адже лише вони зможуть гарантувати якість своєї роботи. Професіонали нашої компанії зроблять все швидко та якісно, тому ми економимо вам час, гроші та нерви.

 

 

Процес будівництва дороги в Ужгороді та Закарпатській області умовно ділимо на важливі етапи:

 

– Проведення підготовчих робіт, що включає в себе очищення території, можливо вирубку дерев та корчування пнів, знищення споруд і т.п.

 

Проведення земляних робіт. На цьому етапі відбувається риття котлованів, глибина яких залежить від планованого навантаження та призначення майбутньої дороги (чим більше навантаження, тим більше шарів буде містити дорога, тим глибший котлован), вивезення або доставка ґрунту, доставка піску та гравію, можливе також спорудження насипів. Також часто на цьому етапі відбувається будівництво каналізації або перекладка вже існуючого трубо­проводу чи інших комунікацій, які потрапляють в зону будівельних робіт.

 

Створення дорожнього полотна. Цей етап найбільш трудомісткий і відповідальний, адже від нього залежить якість майбутньої дороги. Починається він з утрамбування дна котловану та створення шару основи. Цей шар в основному складається з щебеню різного розміру, причому щебінь більшого розміру дається вниз, а поверх нього дрібніший. Шар щебеню також достатньо утрамбовується, а іноді і заливається гарячим бітумом чи рідким цементом. Якщо на дорогу передбачається велике навантаження, то таких шарів робиться декілька, кожен з яких достатньо утрамбовується, але зазвичай вистачає і одного. Все це робиться для того, щоб дорога могла витримувати навантаження, не деформувалася в процесі користу­вання та не залежала від погодних умов, а була міцною та довговічною. На нижній шар основи наноситься верхній шар з литого асфальту, щебеню з бітумом, гравію, бетону чи асфальтобетону, який є поєднанням щебеню, кам'яної муки, піску і бітуму.

 

Для покриття доріг, площадок, дворів чи під'їзних шляхів є багато різних матеріалів, основна вимога до яких стійкість та водонепроникність. Найбільш звичний для нас – асфальт, він відносно дешевий, але потребує регулярного утрамбовування і технічного обслуговування. Процес укладання асфальту на об'єктах, які передбачають як транспортний рух, так і пішохідний, досить складний і передбачає не тільки наявність великовагової спецтехніки та обладнання, але і спеціальних знань і умінь. Крім того, наші фахівці дотримуються технології укладання асфальту, яка гарантує довготривалу службу такого покриття. Ми також враховуємо погодні умови під час укладання асфальту, адже вони можуть карди­нально вплинути на якість таких робіт. Працівники нашої компанії працюють максимально злагоджено, адже дуже важливо, щоб асфальт був завжди в достатньому об'ємі та відповідної температури, від якої залежить ефективність ущільнення. Ущільнення проводиться всім відомим катком, який зменшує пустоти всередині асфальту і ще більше скріплює шари дорожнього полотна. Це все забезпечує однорідну поверхню, трохи шорстку, для кращого зчеплення з шинами автомобіля, але водночас стійку до зносу.

 

– Останнім етапом є благоустрій навколишньої території , що включає нанесення розмітки, установку дорожніх знаків, бордюрів, водостоків і т.п.

 

Якою якісною не була б дорога, вона з часом потребуватиме ремонту, але об'єм ремонтних робіт, а також буде це через рік чи десять років залежатиме лише від якості будівельних робіт. Залежно від об'єму пошкоджень дорожнього полотна, а відповідно і планованих робіт ремонт може бути капітальним (передбачає повне відновлення верхнього шару або прокладення його поверх старого), середнім (забезпечує відновлення шорсткості та рівності шару зносу) чи поточним (проводиться ліквідація вибоїн, відновлюється шар зносу на невеликих площах і т. п.). Ремонтні роботи доріг та площадок повинні виконувати також спеціалісти, які зможуть гарантувати їх якість.

 

Для будівництва та ремонту доріг чи площадок ми використовуємо лише сучасну техніку та високоякісні матеріали, що забезпечує міцність та надійність при будь-яких погодних умовах та дозволяє знизити вартість технічного процесу.

 

Контакти ТOВ «КOВAТEXБУД»


тел/факс: (0312) 42-99-41
моб.: 050 432 38 88

 

ПOCЛУГИ CПEЦТEXHIКИ

Бульдoзeри

Eкcкaвaтopи

Eкcкaвaтopи-пoгpузчики

Caмocкиди

Грунтoвий кaтoк

Низькoрaмний тpaл

Тягaчi